22. 3. 2016.

MAFINI POLA/POLA


Opet jedan od onih dana kada je nešto termički obrađeno, a nešto je sirovo.

 Mafine sam pravila sa: 

- kriška bundeve
- 150gr kore od heljde
- krem od datula (klik da pročitaš)
- malo vode
- malo kokosovog ulja

Kada su se ispekle i ohladile, sa špricom za ukrašavanje torti sam odozgo nanela 

- krem od badema  (klik da pročitaš)
- seme konopljino za posipanje


Bundevu sam narendala na krupno rende i pomešala je sa kremom od datula , a heljdine kore sam izmrvila na sitne komadiće i sve zajedno pomešala sa bundevom. Moji kalupi za mini majmunski kolač su malo veći pa mi je smesa stala u pet kalupa. Ja nisam trebala da namažem kalupe. Odozgo sam sa kašikom pritisla smesu da bude ravno i preko svake sam sipala kašiku vode i kašičicu kokosovog ulja. Peklo se u zagrejanoj rerni na 180C 30 minuta.


Kada su se mafini prohladili odozgo sam ih filovala sa kremom od badema i posula sa semenkama od konoplje.


Нема коментара:

Постави коментар