30. 9. 2016.

ZELJANICA I SIRNICA ZAJEDNO


- 500gr kore od spelte
- 400gr sira
- 250gr beba španaća
- soli po potrebi
- vode za mazanje kora

Kore su naravno gotove kupljene. Mada u poslednjih godinu dana redovno stižu kore iz Srbije i to zaista u velikom izboru od mnogih vrsta brašna.


Nisam se usudila da ređam kore u okruglu tepsiju su veoma lako lomljive. Pakovane jesu vakuumski ali ipak su jako krte. Tako da sam ih ređala u tepsiju 22x32cm. 

Španać sam iseckala ne baš preterano sitno, a sir sam narendala na krupno rende. Sir sam kupila kod Indusa u njihovoj prodavnici. Nisam baš sigurna koja je tačno vrsta ali je najsličniji onom našem kada ga pravimo za mocarelu u prvoj fazi to jest u fazi pre kuvanja sira da se dobije oblik mocarele. Izvinjavam se ako me niste razumeli šta sam napisala ali oni koji sami prave mocarelu razumeće me. Vi stavite mladi sir kao i do sada što ste stavljali u pite.

Španać i sir sam pomešala i malo posolila jer je ovaj sir totalno neslan. Svaku koru sam prvo mazala sa vodom pa odozgo posipala smesu. Pekla sam u zagrejanoj rerni na 180C dok kore nisu dobile lepu pečenu boju. Kod mene je to trajalo 45 minuta ali svaka rerna drugačije peče, pa se vi orijentišite po svojoj rerni.


Нема коментара:

Постави коментар