15. 1. 2017.

PROTEINSKI OBROK



Za one koji su jos uvek na prelazu da budu 100% na sirovoj hrani ali se jos uvek pomazu ponekad pomazu i necim termicki obradjenim.

Danas je to testenina od kinoe sa prelivom od soft tofu

- 100gr testenine od kinoe
- 1 velika supena kasika semenki od heljde
- 50ml heljdin protein u prahu
- preliv od tofu

Za preliv od tofu sam upotrebila to sto je meni doslo na um da ce biti dobro ali ne mora da znaci da i vi morate tako do pravite. Parola snadji se, ko sta ima trenutno u kuhinji od toga neka smisli neki zanimljiv preliv. Napisacu tacno sta sam ja upotrebila za ovaj preliv koji mozemo da iskoristimo i kao umak za cips.

Preliv od tofu:
- 3 pune kasike tofu soft (onaj najmeksi)
- 100ml indijskih oraha
- 1 struk mladog crnog luka (samo ono belo)
- 1 kasicicu nutritivnog kvasca
- malo soli i jos nekih zacina po zelji


Indijske orahe sam potopila na par sati u vodi. kasnije sam ih procedila i isprala hladnom vodom. Ubacila sam u blender, indijske orahe, tofu i nutritivni kvasac. Posto je soft tofu priicno socan i vodnjikav pretpostavila sam da ce u kombinaciji sa indijskim orasima u blenderu dati bas onu gustinu koja bi mi bila potrebna . Tacno tako je i bilo. Orasi su pokupili tecnost od tofu i dobila sam finu smesu koja je bila dovoljno gusta. U to sam dodala kvasac, soli i malo bibera. Sve fino izmesala i dobila nesto fino i ukusno i moze da se koristi za mnogo toga.

Testeninu od kinoe sam obarila po uputstvu na pakovanju, procedila i isprala hladnom vodom. 

U ciniju sam usula obarenu tetseninu, preliv od tofu, semenke i prah od konoplje i sve fino izmesala. Ipak je bilo gusto vise nego sam zelela, pa sam dodavala soka od narandze dok nisam dobila gustinu koja meni odgovara.

Obrok je bio ukusan i satima nisam osetila glad jer proteini su odradili svoju ulogu.


Нема коментара:

Постави коментар